VOGE 500DS – co warto wiedzieć o tym motocyklu, który pojawi się niedługo w salonach?

Motocykle
VOGE 500DS – co warto wiedzieć o tym motocyklu, który pojawi się niedługo w salonach?
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

VOGE 500DS to nowy konkurent na rynku konstrukcji adventure. Co jednak ma do zaoferowania propozycja prosto z Chin?

VOGE 500DS – czy to nowy czarny koń rynku?

Rynek motoryzacyjny – niezależnie od tego, o jakim typie pojazdów mówimy – ma to do siebie, że jest dość hermetyczny. Jeżeli nowa marka chce się przebić do świadomości potencjalnych klientów, musi oferować zupełnie nowe rozwiązania, które poniekąd wyprzedzają ruchy konkurencji, albo mieć mocne wsparcie znanych już producentów. Nic więc dziwnego, że w większości przypadków nowi gracze na rynku to raczej firmy córki większych, bardzo uznanych już marek. Tutaj jednak do gry wchodzi chińskie przedsiębiorstwo VOGE. Zaczynało jako producent silników dla motocykli spod szyldu BMW, a obecnie rozpoczęło wydawanie konstrukcji swojego autorstwa. To właśnie taka droga doprowadziła do powstania VOGE 500DS – intrygującego turystyka, który z pewnością będzie w stanie zainteresować naprawdę wielu fanów jednośladów.

Chińczycy przekonują, że ich motocykle oferują jakość premium poszerzoną dodatkowo o najnowsze udogodnienia i rozwiązania techniczne. Czy jednak rzeczywiście model 500DS ma nam aż tyle do zaoferowania?

Dbałość o detale i solidnych partnerów

Jak sama nazwa dobitnie pokazuje, VOGE 500DS wyposażony jest w jednostkę napędową o pojemności pół litra. Oczywiście nie jest to równe pół litra, a dokładniej 471 cm3. Silnik ten jest w stanie wygenerować 48 koni mechanicznych, a także 43 niutonometry momentu obrotowego. Średnie spalanie według testów wynosi zaś 3,8 litra na 100 kilometrów.

Ten konkretny model jednak ma zamiar przekonać do siebie klientów nie możliwościami pod kątem osiągów, a swoją wszechstronnością – świetnie radzi sobie na dłuższych trasach, dobrze odnajduje się na krętych drogach, również i tych znajdujących się w mieście. Pomagać ma w tym szereg elementów, które zostały zaimplementowane w tym modelu za pośrednictwem czołowych marek. Hamulce od Nissin, system ABS autorstwa Boscha, opony od Pirelli czy zawieszenie wykonane przez KYB – to naprawdę może robić wrażenie.

Imponujące mogą być również rozwiązania oferowane przez maszynę pod kątem wygody oraz technologii. Dzięki kolorowemu wyświetlaczowi z wbudowanym systemem Bluetooth możemy z łatwością badać ciśnienie w oponach, średnie spalanie i napięcie akumulatora oraz uzyskać wszelkie informacje o maszynie – z pewnością może to przekonać do siebie wielu miłośników dwóch kółek. Mamy również wbudowane gniazdo USB, co w najnowszych konstrukcjach staje się już standardem.

Ile kosztuje VOGE 500DS?

Kolejnym atutem VOGE 500DS może być cena. Standardowa wersja tego motocykla będzie kosztować 27 799 złotych, zaś odmiana w cenie 30 999 złotych jest wyposażona w zestaw kufrów z aluminium, które z pewnością przydadzą się na długie wojaże.

Zdj. główne: VOGE.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak technologia clean room przyczynia się do efektywności w branży farmaceutycznej?
Jak technologia clean room przyczynia się do efektywności w branży farmaceutycznej?
Dowiedz się, jak przy użyciu technologii clean room można zwiększyć efektywność produkcji w branży farmaceutycznej. Przedstawiamy praktyczne aspekty i korzyści tej innowacyjnej metody z perspektywy RTTechnik.
Jak utrzymać naturalne piękno twojego domu: tajniki pielęgnacji podłóg z prawdziwego drewna
Jak utrzymać naturalne piękno twojego domu: tajniki pielęgnacji podłóg z prawdziwego drewna
Odkryj niezawodne metody pielęgnacji i ochrony podłóg drewnianych, które pomogą Ci zachować ich naturalne piękno przez długie lata.
Jakie funkcje powinien posiadać licznik rowerowy?
Jakie funkcje powinien posiadać licznik rowerowy?
Wszechstronność i funkcjonalność licznika są kluczowe, aby zapewnić użytkownikowi pełne zadowolenie i możliwość śledzenia ważnych informacji dotyczących przejechanych tras.
Ostatnie wpisy